INFO: Zarządzanie dokumentami to nieodłączny element procesów biznesowych. Faktury, podobnie jak inne dokumenty księgowe, są kluczową częścią biznesu. W zależności od wielkości i złożoności organizacji ścieżka faktury od przyjęcia w jednostce do księgowania może być długa i skomplikowana.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Jak stworzyłem kalkulator skanowania w Excelu – krok po kroku
W ramach testu poprosiłem ChatGPT o3 mini-high o stworzenie kalkulatora do obliczania rozdzielczości skanów. Prompt był następujący: stwór...
-
Skanowanie dokumentów to proces, który wydaje się w miarę prosty. Jednak niewielkie błędy mogą prowadzić do obniżenia jakości skanów, utraty...
-
Postanowiłem sprawdzić, czy można opracować projekt Cyfrowego Archiwum (CA) dla instytucji kultury, bazując na promptach oraz wybranych narz...
-
INFO: Fajne repozytorium materiałów kartograficznych w postaci cyfrowej, które są udostępniane do użytku niekomercyjnego. Link tu: MAPSTER
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz