środa, 25 sierpnia 2021

Tabela funkcjonalności dla workflow cz.1 - Rejestracja dokumentów

Przedstawiam Wam tabelę funkcjonalności dla workflow. Owa tabela ma pokazywać jakie  funkcjonalności powinien mieć system workflow odnośnie obiegu dokumentacji. :) Podzieliłem sobie generalnie na pięć głównych procesów (a te na podprocesy): 

  • Rejestracja dokumentów
  • Obieg dokumentów
  • Archiwizacja Dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Integracja

Zacznę od  punktu nr. 1 - Rejestracja dokumentów. :) 

Proces: 
Rejestracja dokumentów
Podprocesy:
  1. automatyczna rejestracja dokumentów np. kody kreskowe
  2. ręczna rejestracja dokumentów
  3. gromadzenie metadanych dokumentów
  4. szybkie skanowanie dokumentów
  5. zapisów dokumentów do wielu formatów
  6. dodawanie tagów/słów kluczowych
  7. dodawanie kategorii archiwalnych 
  8. automatyczna klasyfikacja zgodnie z JRWA
  9. automatyczna archiwizacja w archiwum zakładowym
  10. automatyczna synchronizacja w przypadku zmian w dokumencie
  11. wydruk

Będę wdzięczny za każde uwagi do tej tabeli :)

2 komentarze:

  1. To tylko archiwum, workflow wymaga tworzenia i przekierowania zadań ad-hoc i wg. ustalonych reguł.

    Na czym polega "automatyczna klasyfikacja zgodnie z JRWA" skoro to kluczowe merytoryczne zadanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm w urzędach referenci często mają problem z nadaniem odpowiedniej klasyfikacji z jrwa

    OdpowiedzUsuń

Określenie celów wdrożenia systemu DMS

Przed wdrożeniem systemu zarządzania dokumentacją (DMS) , kluczowe jest określenie celów, które organizacja chce osiągnąć za jego pomocą. Te...